تعمیرگاه هیوندای آوانته

تعمیرگاه هیوندای آوانته
آوانته که یکی از خودروهای هیوندای به شمار می‌آید، در ایران طرفداران بسیاری دارد، اما برخی از افراد فکر می‌کنند که این پروژه یکی از پروژه‌های شکست‌خورده کمپانی هیوندا است. باید متذکر شد که این چنین نیست و آوانته در حقیقت همان خودرو النترا است که در برخی از کشورها با نام آوانته عرضه می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که این خودرو نیز یکی از محصولات باکیفیت کمپانی هیوندا است؛ البته توجه داشته باشید که کیفیت بالا این خودرو، دلیلی بر خراب نشدن آن نیست و گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نیاز است خودرو خود را به یک تعمیرگاه هیوندای آوانته نشان دهید.

 

همین حالا با شماره 09122251405 یا 02144513301 تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و کاملا رایگان ما بهره مند شوید. ما در تعمیرگاه لکسوس چهارسوقی خدمات ویژه ای را فراهم کرده ایم تا بتوانیم خدمات بهتری برای مشتریان خود فراهم کنیم که برای مثال می توانیم به ضمانت 20.000 کیلومتر خدمات، قیمت منصفانه، استفاده از قطعات اصلی و خودروبر رایگان اشاره کرد.

 

طراحی ظاهر خودرو هیوندای آوانته
طراحی در نظر گرفته شده برای آوانته که در سال 2003 به بازار عرضه شد، یک طراحی محافظه کارانه و ساده است. البته این سادگی در عین حال زیبا نیز به نظر می‌رسد. بر روی کاپوت تا پایین جلو پنجره و از بالای چراغ جلو تا صندوق عقب، خطوطی دیده می‌شوند که حس پویایی را به مخاطب القا می‌کنند. چراغ‌های اسپرت جلو، مه شکن، آینه‌های همرنگ با بدنه و … همگی به زیبایی این خودرو کمک کرده‌اند و باعث شده‌اند که این خودرو نیز همانند دیگر محصولات هیوندای، محبوب باشند.

 

طراحی داخلی
زمانی که شما داخل خودرو آوانته می‌نشینید، حس و حال خودروهای قدیمی دهه 90 به شما دست خواهد داد. در کابین این خودرو دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع، آمپرها، کلیدها و … در ساده‌ترین حالت ممکن و بدون هیچ گونه خلاقیت و هیجانی طراحی شده‌اند. به طوری که می‌توان گفت هدف کمپانی هیوندای از ساخت این خودرو، تنها قابل استفاده بودن ادوات بوده، نه طراحی چشم‌نواز آن‌ها!

 

پیشرانه به کار رفته در هیوندای آوانته
یکی از نقاط قوت که برای خودرو هیوندا آوانته در نظر گرفته شده است، توان موتور بالا و گیربکس هماهنگ و روان به نظر می‌رسد. شما می‌توانید این خودرو را هم در نمونه دنده‌ای و هم اتومات خریداری کنید و مطمئن باشید که شتاب و سرعت قابل قبولی را به شما تقدیم خواهد کرد.

 

خودرو هیوندای آوانته با 3 موتور بنزینی 1.6، 1.8 و 2 لیتری توسط این کمپانی به بازار ارائه شد و قوی‌ترین موتور آن یعنی موتور 2 لیتری 16 سوپاپ، قدرتی معادل با 140 اسب بخار و گشتاوری برابر با 182 نیوتون متر دارد که این قدرت توسط گیربکس‌های با کیفیت که در نمونه دنده‌ای به کار رفته، به لاستیک‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین شتاب صفر تا صد این خودرو نیز در 9.1 ثانیه پر می‌شود و شما می‌توانید با حداکثر سرعت 206 کیلومتر بر ساعت با استفاده از این خودرو حرکت کنید.

 

تعمیرگاه هیوندای آوانته
امکانات به کار رفته در خودرو هیوندای آوانته

همان‌طور که می‌دانید، محصولات کمپانی هیوندا از ویژگی‌ها و امکانات گوناگونی برخوردار هستند. از همین لحاظ هیوندای آوانته نیز چنین شرایطی دارد و از جمله امکانات آن می‌توان موارد بسیاری را نام برد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

سیستم ضد سرقت درب‌ها
آنتن برقی
مه شکن جلو و عقب
سیستم ترمز هوشمند abs و ebd
صندلی تاشو عقب
سیستم صوت با قابلیت پخش 3mp و کاست
امکان تنظیم گودی کمر صندلی راننده
زیر آرنجی جلو و عقب
جای عینک
کمربند پیش کشنده

مشکل بزرگ خودرو هیوندای آوانته
بدون شک خودرو هیوندای آوانته یکی از انتخاب‌های مناسب به نظر می‌رسد، اما این خودرو مشکل دیگری نیز دارد که ممکن است شما را دچار مشکل و دردسر کند. قطعات نایاب و گران قیمت، مشکل بزرگ و اصلی این خودرو به شمار می‌آید. حال اگر شما صاحب یک خودرو هیوندای آوانته باشید، در صورت برخورد با یک مشکل فنی، باید زحمت بسیاری بکشید تا این مشکل برطرف شود. از طرفی اگر شما بتوانید قطعه مورد نظر را پیدا کنید، باید آن را با یک هزینه بالا بخرید. البته در این میان شما می‌توانید یک تعمیرگاه هیوندای آوانته را انتخاب کنید و روند تعمیر را به آن بسپارید. اگر تعمیرگاه هیوندای آوانته انتخابی شما کیفیت لازم را داشته باشد، می‌تواند بهترین روند تعمیر را انجام دهد و کمترین هزینه را از شما دریافت کند.

 

انتخاب تعمیرگاه هیوندای آوانته مطمئن!
امروزه در سطح شهر تعمیرگاه‌های بسیاری دیده می‌شوند که مدعی هستند می‌توانند تعمیرات هیوندای آوانته را انجام دهند، اما باید متذکر شد که این چنین نیست و بسیاری از این تعمیرگاه‌ها حتی نیروی مخصوصی برای این کار ندارند. بنابراین اگر شما خودرو خود را به دست چنین تعمیرگاهی بسپارید، مسلما مشکلات بیشتری برای آن پیش خواهد آمد و شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتر در جهت برطرف کردن مشکل جدید خواهید شد. از همین رو توصیه ما به شما انتخاب یک تعمیرگاه هیوندای آوانته مطمئن است تا بتوانید صفر تا صد تعمیرات را با خیال راحت به آن واگذار کنید و نگرانی از بابت روند تعمیرات و همچنین دستمزد دریافتی نداشته باشید.

 

مجتمع تخصصی چهارسوقی
یکی از تعمیرگاه‌هایی که شما می‌توانید آن را با خیال راحت انتخاب کنید و روند تعمیرات را به آن بسپارید، مجتمع تخصصی چهارسوقی است. در این مجموعه افرادی مشغول به کار هستند که تمام نکات لازم برای تعمیرات را می‌دانند و می‌تواند صفر تا صد خودرو شما را بررسی و عیب‌یابی کنند و در ادامه تعمیرات لازم را بر روی آن انجام دهند.

 

در مجموعه چهارسوقی کدام خدمات ارائه می‌شود؟
در این تعمیرگاه هیوندای آوانته خدمات گسترده‌ای ارائه می‌شود و شما می‌توانید تعمیرات بخش‌های گوناگون ماشین خود را به این مجموعه واگذار کنید. در ادامه به مهم‌ترین این خدمات اشاره خواهیم کرد تا از این موارد مطلع شوید.

بررسی و انجام تعمیرات موتور خودرو آوانته
تعمیرات گیربکس اتومات خودرو
بررسی بخش برق خودرو و برطرف کردن مشکلات آن
تعمیرات دیفرانسیل
بررسی جلوبندی خودرو و تعمیرات این بخش
بررسی دوره‌ای برای جلوگیری از ایجاد مشکلات جدی

در این تعمیرگاه هیوندای آوانته، خدمات در بهترین کیفیت ارائه می‌شوند و نباید هیچ نگرانی از بابت روند کار داشته باشید. از طرفی این مجموعه، در برابر خدماتی که به شما ارائه می‌دهد، مناسب‌ترین دستمزد را دریافت می‌کند، در نتیجه هزینه‌های شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کنند. همچنین اولویت این تعمیرگاه، بر تعمیر قطعات آسیب دیده است و این موضوع نیز باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود.

دقت داشته باشید که در این تعمیرگاه، خدمات گوناگونی برای دیگر خودروها نیز ارائه می‌شود که در این راستا می‌توان به برندهایی چون کیا، لکسوس، سوزوکی و … نیز اشاره کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان این مجموعه صحبت کنید تا به هر اطلاعاتی که می‌خواهید، پی ببرید. همچنین می‎توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، صفحه مربوط به تعمیرگاه هیوندای را نیز مطالعه کنید.

 

 

ارتباط باما

شماره تماس: 09122251405

 

پیج اینستاگرام: اینجا کلیک کنید.

 

واتس اپ: ارسال پیام

 

آدرس:
اتوبان شیخ فضل الله شرق به غرب، بلوار چوب تراش (طرشت) کارواش سبحان، تعمیرگاه چهارسوقی