تعمیرگاه پژو 2008

 

پژو 2008 یکی از محصولات پرحاشیه شرکت ایکاپ به حساب می‌آید؛ چرا که این محصول از جمله خودروهای پسابرجامی است که پس از خروج آمریکا، پروژه همکاری شرکت پژو فرانسه با کشور ما به پایان رسید و تمام برنامه‌های کمپانی ایران‌خودرو نیز با حضور شرکت ایکاپ پایان یافت. باید متذکر شد که پژو 2008 یک خودرو شاسی بلند با ابعاد جمع‌وجور به حساب می‌آید که سال 2013 وارد بازار شد و از آنجایی که میزان مصرف سوخت آن کم بود، توانست به خوبی جایگاه لازم را به دست آورد. البته دقت داشته باشید که کیفیت بالا این محصول، دلیلی بر خراب نشدن آن نیست و گاهی اوقات شما باید خودرو خود را به یک تعمیرگاه پژو 2008 نشان دهید.

پژو 2008 که یک کراس اوور بر اساس پژو 208 است، صندوق عقبی با ظرفیت مناسب دارد و زمانی که به درون خودرو نگاه می‌کنید، فضای بی‌نظیری را مشاهده خواهید کرد. کابین این خودرو پوششی از چرم دارد و شامل امکاناتی چون صفحه نمایشگر 7 اینچی، سیستم دید عقب، سیستم توزیع کننده نیروی ترمز، کروز کنترل، سیستم نمایش اطلاعات، اتصال بلوتوث و … است.

موتور به کار رفته در این خودرو یک موتور 4 سیلندر با حجم 1.6 لیتر و قدرت 120 اسب بخار است که می‌تواند صفر تا صد شتاب را در مدت زمان 9.6 ثانیه برساند. از طرفی حداکثر سرعت برای آن نیز 192 کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته شده است. تمام این موارد نشان می‌دهند که خودرو پژو 2008 یک خودرو باکیفیت و با کارایی بالا خواهد بود که می‌تواند نظر بسیاری از افراد را جلب کند؛ اما دقت داشته باشید که گاهی اوقات این خودرو نیز همانند دیگر خودروهای باکیفیت دچار مشکل می‌شود و شما باید تعمیرات آن را یک تعمیرگاه پژو 2008 بسپارید.

 

 

تعمیر خودرو خود را با خیال راحت به ما بسپارید!                        

مجتمع تخصصی چهارسوقی از جمله تعمیرگاه‌هایی به حساب می‌آید که تعمیرات پژو 2008 را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. در حقیقت در این مجموعه افرادی مشغول به کار هستند که آموزش‌های لازم برای تعمیرات این خودرو را گذرانده‌اند و می‌توانند به صورت تخصصی خودرو شما را تعمیر کنند. دقت داشته باشید که امروزه تعداد تعمیرگاه پژو 2008 رو به افزایش است و مراکز بسیاری هستند که ادعا می‌کنند توانایی انجام تعمیرات خودرو پژو 2008 را دارند؛ اما باید متذکر شد که این‌چنین نیست و نمی‌توان به همه تعمیرگاه‌هایی که ادعا دارند توانایی انجام تعمیرات را دارند، اعتماد کرد.

در حقیقت، سپردن خودرو به یک تعمیرگاه پژو 2008 که نیروهای آن مهارت کافی در زمینه تعمیر را ندارند، می‌تواند مشکلات بیشتری را برای خودرو شما ایجاد کند و شما را وادار به پرداخت هزینه بیشتر کند. از همین جهت توصیه می‌شود در صورت نیاز به انتخاب یک تعمیرگاه، مجتمع تخصصی چهارسوقی را انتخاب کنید که در آن خدمات گوناگون با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

 

 

ارتباط باما

شماره تماس: 09122251405

پیج اینستاگرام: اینجا کلیک کنید.

واتس اپ: ارسال پیام

 
 
 
 

تعمیرگاه پژو 2008

 

 

در تعمیرگاه پژو 2008 چه خدماتی ارائه می‌شود؟

در رابطه با تعمیرات پژو 2008، خدمات گوناگونی در این مجتمع ارائه می‌شود و مشکل خودرو شما در بهترین شرایط و کوتاه‌ترین زمان برطرف خواهد شد. از همین جهت در ادامه برای شما زمینه فعالیت این مجتمع تعمیراتی را ذکر خواهیم کرد تا در صورت نیاز به چنین مواردی، خودرو خود را این تعمیرگاه ببرید.

تعمیرات مربوط به گیربکس پژو 2008

  • تعمیر اساسی گیربکس
  • تعمیر و برطرف کردن مشکل؛ باید متذکر شد که اولویت این مجموعه تعمیر قطعه آسیب دیده است و در صورت عدم کارایی، قطعه تعویض می‌شود.
  • برطرف کردن مشکلات کامپیوتری گیربکس
  • حل کردن مشکل مربوط به ساعت گیربکس
  • عیب‌یابی دلیل تقه هایی که در زمان تعویض دنده با آن مواجه می‌شوید و برطرف کردن مشکل

تعمیرات مربوط به موتور خودرو پژو 2008

  • برطرف کردن مشکل موتور یاتاقان زده
  • برطرف کردن مشکل موتوری که روغن سوزی دارد
  • برطرف کردن مشکلی که منجر به تولید صدا در زمان فعالیت موتور می‌شود.
  • عیب یابی و برطرف کردن دلیل خام‌سوزی موتور

با توجه به موارد ذکر شده، مجتمع تخصصی چهارسوقی بهترین انتخاب به عنوان یک تعمیرگاه پژو 2008 است و شما می‌توانید با خیال راحت خودرو خود را به این تعمیرگاه بسپارید. همچنین باید متذکر شد که این تعمیرگاه کمترین دستمزد را در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، از شما دریافت می‌کند. همچنین شما همراهان عزیز می‌توانید در صورت نیاز به مشاوره با شماره‌های درج شده در سایت این مجتمع تماس بگیرید و اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین شما همراهان عزیز می توانید از صفحه مربوط به تعمیرگاه لکسوس و تعمیرگاه کیا دیدن کنید.

    اطلاعات شخصی:

    موضوع مشاوره

    ساعت و تاریخ را انتخاب کنید

    لطفاً توجه داشته باشید که تاریخ و ساعت درخواستی ممکن است در دسترس نباشد. ما با شما تماس خواهیم گرفت تا جزئیات قرار واقعی شما را تایید کنیم

    فیلم های پژو ۲۰۰۸

    3 Videos