تعمیرگاه هیوندای النترا

تعمیرگاه هیوندای النترا

خودرو هیوندای النترا یا الانترا (Elantra) را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین خودروهای کمپانی هیوندای که یک برند کره‌ای به حساب می‌آید، در نظر گرفت. تولید این خودرو از سال 1990 شروع شد و تا به امروز 6 نسل از آن به تولید رسیدند؛ اما نسل پنجم در سال‌های 2010 تا 2015 به تولید رسید و به ایران عرضه شد و امروزه افراد در ایران از نسل پنجم این خودرو در حال استفاده هستند. باید متذکر شد که این خودرو از کیفیت خوب و بالایی برخوردار بوده، ولی گاهی اوقات با مشکل مواجه می‌شود و نیاز است که آن را به یک تعمیرگاه هیوندای النترا نشان داد تا عیب‌یابی انجام شود.

از نظر مشخصات فنی، در هیوندای النترا که از محصولات پرفروش کمپانی هیوندای به حساب می‌آید، از یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری که قدرتی برابر با 145 اسب بخار دارد، استفاده شده است. همچنین باید بدانید که این خودرو به دلیل داشتن سیستم گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، در هر 100 کیلومتر تنها 9.4 مصرف سوخت شهری دارد و از همین جهت یک انتخاب مناسب به نظر می‌رسد.

این خودرو در میان دیگر مدل‌های هیوندای از قیمت بالایی برخوردار بوده و از همین جهت باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که اگر قطعات آن آسیب ببیند، هزینه بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. از همین جهت توصیه شود هر چند وقت یکبار خودرو خود را به تعمیرگاه هیوندای النترا نشان دهید تا بررسی‌های لازم صورت گیرد و اگر مشکلی وجود دارد، برطرف شود. باید متذکر شد که امروزه تعمیرگاه‌های بسیار ادعا دارند که می‌توانند تعمیرات هیوندای النترا را انجام دهند، در حالی که این‌چنین نیست و تعمیرات این خودرو نیازمند تعمیرکارهای متخصص و آموزش دیده است؛ بنابراین شما باید یک تعمیرگاه هیوندای النترا را برای واگذاری تعمیرات انتخاب کنید که در آن نیرو و تعمیرکارهای آموزش دیده‌ای مشغول به فعالیت هستند.

خودرو خود را به مجتمع تخصصی چهارسوقی بسپارید!

همان‌طور که گفته شد، انتخاب یک تعمیرگاه هیوندای النترا که تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. از همین جهت در این راستا پیشنهادی برای شما خواهیم داشت و آن انتخاب مجتمع تخصصی چهارسوقی برای انجام تعمیرات لازم است.

در این مجتمع متخصصینی مشغول به فعالیت هستند که آموزش‌های لازم برای تعمیرات خودرو را دیده اند و می‌توانند خودرو شما را در بهترین حالت عیب‌یابی و سپس در صورت وجود مشکل، عیب را برطرف کنند؛ بنابراین اگر به دنبال یک تعمیرگاه هیوندای النترا می‌گردید، مجتمع تخصصی چهارسوقی انتخاب مناسبی خواهد بود.

خدماتی که در مجتمع تخصصی چهارسوقی ارائه می‌شود

حال شاید برای شما در رابطه با خدماتی که در این مجتمع صورت می‌گیرد، سوال پیش آید. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت و خدماتی که در راستای تعمیر هیوندای النترا صورت خواهد گرفت را ذکر خواهیم کرد تا با آن‌ها آشنا شوید.

خدمات مربوط به تعمیر گیربکس

  • گیربکس خودرو هیوندای النترا شما به طور کامل بررسی و عیب‌یابی می‌شود؛ سپس پس از مشخص شدن میزان آسیب‌دیدگی، تعمیرات صورت خواهد گرفت.
  • این مجتمع تمام تلاش خود را در راستای تعمیر گیربکس آسیب دیده انجام می‌دهد، اما در صورتی که تعمیر فایده نداشته باشد، این قطعه تعویض می‌شود.
  • تقه هایی که در زمان تعویض متوجه آن‌ها می‌شوید، در ابتدا عیب‌یابی و سپس برطرف می‌شوند.
  • برطرف کردن مشکلات مربوط به قسمت کامپیوتری گیربکس
  • برطرف کردن مشکلات مربوط به قسمت ساعت گیربکس

خدمات مربوط به تعمیر موتور

  • برطرف کردن مشکل روغن‌سوزی موتور
  • تعمیر موتوری که یاتاقان زده است.
  • تعمیر موتوری که واشر سر سیلندر سوزانده
  • عیب‌یابی و برطرف کردن خام‌سوزی موتور
  • برطرف کردن صدایی که در زمان استارت خودرو و روشن شدن موتور به گوش می‌رسد.

با این اوصاف مجتمع تخصصی چهارسوقی را می‌توان یک تعمیرگاه هیوندای النترا با تمام خدمات لازم در نظر گرفت که تعمیرات خودرو در آن با بهترین کیفیت و کمترین دستمزد انجام می‌شود. حال اگر برای خودرو النترا شما مشکلی پیش آمده و قصد دارید آن را به یک تعمیرگاه هیوندای النترا نشان دهید، وارد سایت این مجتمع شوید و از طریق شماره‌های درج شده، بهترین مشاوره را دریافت کنید تا تصمیم درستی در این راستا گرفته شود و بهترین انتخاب را داشته باشید.