تعمیرگاه هیوندای 130

تعمیرگاه هیوندای i30

از سال 2007 تا به امروز، هیوندای i30 در دو نسل و سه مدل استیشن، هاچ بک 3 و 5 درب به تولید رسیده است که در ایران نسل اول آن توسط آسان موتور عرضه شده و بسیاری از افراد در حال استفاده از این خودرو هستند. موتور این خودرو 1975 سی سی بوده و حداکثر سرعت 205 کیلومتر بر ساعت را دارد و می‌تواند در ده و نیم ثانیه به شتاب 0 تا 100 برسد. با تمام این توضیحات، به نظر می‌رسد که خودرو هیوندای i30 یک خودرو با کیفیت و شیک است که طرفداران بسیاری دارد. البته گاهی اوقات برای این خودرو نیز مشکلاتی پیش می‌آید که شما باید آن را به یک تعمیرگاه هیوندای i30 نشان دهید تا بررسی و عیب‌یابی به درستی صورت گیرد.

 

مزایای هیوندای i30

  1. فراهم شدن شرایط برای بالا بردن امنیت
  2. برخوردار از فضای داخلی خوب
  3. در نظر گرفتن کمترین میزان آلایندگی

 

معایب هیوندای i30

  1. در مقایسه با مدل‌های مشابه، از قیمت بیشتری برخوردار است.
  2. از برخی تجهیزات که دیگر ماشین‌ها دارند، بی‌بهره است.
  3. تنظیم دستی خودرو

تجهیزات و امکانات هیوندای i30

خودرو هیوندای i30 از جمله خودروهایی به حساب می‌آید که برای آن تجهیزات و امکانات گوناگونی در نظر گرفته شده است. برای مثال می‌توان به کیسه هوا برای سرنشینان، سانروف، سنسور پارک، شیشه‌های ضد تشعشع فرابنفش، جمع شدن آینه‌ها به صورت برقی، روشن شدن خودکار چراغ‌ها، سیستم صوتی با کیفیت و … اشاره کرد.

طراحی ظاهری خودرو

هیوندای برای این مدل خودرو نیز از چراغ‌های تیز، کشیده و باریک استفاده کرده و با این کار ظاهری شبیه به دیگر مدل‌ها به این خودرو بخشیده است. همچنین پنجره جلویی این خودرو نیز پهن و بزرگ در نظر گرفته شده و زمانی که شما به ظاهر این خودرو نگاه می‌کنید، به یاد مدل‌های قدیمی تر هیوندای خواهید افتاد.

طراحی داخلی خودرو

در رابطه با طراحی داخلی خودرو، باید گفت پیچیده و خاص نیست. کابین هیوندای i30 ساده به نظر می‌رسد که برای صندلی‌های آن از روکش چرمی استفاده شده و با این کار ظاهر خودرو شیک‌تر به چشم خواهد آمد. همچنین باید متذکر شد که میان صندلی‌های جلو و عقب خودرو فاصله‌ای دیده می‌شود که این موضوع سبب شده این خودرو همانند دیگر خودروهای هاچ بک استاندارد دیده شود.

اطلاعاتی که تا به اینجا در رابطه با این خودرو در اختیارتان قرار گرفت، نشان می‌دهد که این خودرو کیفیت بالایی دارد و می‌توان آن را یک انتخاب مناسب دانست؛ اما دقت داشته باشید که خودرو هر چقدر هم که کیفیت بالایی داشته باشد، با مشکل مواجه می‌شود و شما برای برطرف سازی آن باید یک تعمیرگاه هیوندای i30 را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که انتخاب یک تعمیرگاه خوب از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که اگر شما در این موضوع به خوبی عمل نکنید، مشکلات جدی‌تری را برای خودرو خود به وجود خواهید آورد. امروزه تعمیرگاه‌های بسیاری هستند که ادعا دارند می‌توانند تعمیرات هیوندای i30 را انجام دهند. در حالی که این‌چنین نیست.

یک تعمیرگاه هیوندای i30 خوب و با کیفیت، از نیرو و متخصصینی برخوردار است که آموزش‌های لازم برای تعمیر این خودرو را دیده‌اند. در این راستا برای شما پیشنهادی داریم و آن انتخاب مجتمع تخصصی چهارسوقی به عنوان یک تعمیرگاه تخصصی برای هیوندای i30 است.

تعمیرگاه هیوندای i30 (مجتمع تخصصی چهارسوقی)

این مجتمع که به عنوان یک تعمیرگاه هیوندای i30 معرفی شد، به صورت تخصصی خودرو شما را در ابتدا بررسی و عیب‌یابی می‌کند؛ سپس در صورت وجود مشکل به برطرف کردن آن می‌پردازد. در این تعمیرگاه خدمات گوناگونی ارائه می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

  • تعمیر اساسی موتور یاتاقان زده
  • عیب‌یابی و برطرف کردن مشکل روغن‌سوزی موتور
  • رفع مشکلات مربوط به سر سیلندر
  • برطرف کردن صدای موتور در زمان استارت خوردن ماشین
  • عیب‌یابی و برطرف کردن مشکل گیربکس
  • تعویض گیربکس در صورت عدم امکان تعمیر
  • تعمیر ساعت گیربکس
  • تعمیر توربین گیربکس
  • تعویض روغن‌موتور لندکروز
  • تعویض روغن گیربکس

شما می‌توانید برای انجام هر یک از موارد نام برده شده، خودرو خود را به این تعمیرگاه هیوندای i30 ببرید تا انجام هر یک از آن‌ها در بهترین شکل ممکن انجام شود. همچنین از آنجایی که این تعمیرگاه کمترین دستمزد را برای انجام خدمات از شما می‌گیرد، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. از همین جهت توصیه می‌شود با شماره‌های درج شده در سایت مجتمع تخصصی چهارسوقی تماس بگیرید و مشاوره کاملی را دریافت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب و تصمیم را در این راستا داشته باشید. شما همراهان عزیز میتوانید از صفحه مخصوص به تعمیرگاه هیوندای دیدن کنید.